نتایج دیدارهای لیگ اروپا

 

نتايج ديدارهاي ليگ اروپا


روبين کازان با تساوي برابر ماريبور اسلووني صعودش را به مرحله حذفي ليگ اروپا به عنوان تيم نخست نهايي کرد.


 

در هفته پنجم ليگ اروپا 24 ديدار برگزار شد که در يکي از حساس ترين بازيها والنسيا با يک گل سوانسي را از پيش رو برداشت و با 12 امتياز صعود خود را به دور بعد به عنوان تيم نخست نهايي کرد. تک گل والنسيا را در اين ديدار که در انگليس برگزار شد دانيل باريخو در دقيقه 20 به ثمر رساند.

به گزارش ايسنا، روبين کازان که سردار آزمون را در اختيار دارد در خانه از ماريبور اسلووني پذيرايي کرد که اين ديدار در نهايت با تساوي يک بر يک به پايان رسيد. در اين ديدار ابتدا بيراس ناتخو در دقيقه 43 براي روبين کازان گلزني کرد اما مازکو در دقيقه 86 گل تساوي را به ثمر رساند تا امتيازات اين ديدار تقسيم شود. روبين کازان با اين تساوي يازده امتيازي شد و صعودش را به عنوان تيم نخست به دور بعد نهايي کرد.

استاندارليژ که در سوئد به مصاف اسبجرگ رفت با نتيجه دو بر يک تن به شکست داد تا با يک امتياز در رده سوم جدول رده‌بندي قرار گيرد و هيچ شانسي براي صعود نداشته باشد. در اين گروه ردبول با 15 امتياز صدرنشيني است و صعودش را به عنوان تيم نخست به دور بعد نهايي کرد.

در يکي ديگر از ديدارهاي حساس لاتزيو موفق شد با دو گل ليگا ورشو لهستان را از پيش رو برداد. گل‌هاي لاتزيو را در اين ديدار که در لهستان برگزار شد پرا در دقيقه 24 و فيليپ اندرسون در دقيقه 56 به ثمر رساندند. لاتزيو با اين پيروزي 11 امتيازي شد و در رده دوم جدول رده‌بندي قرار گرفت. در اين گروه ترابوزان اسپور ترکيه با 13 امتياز صدرنشين است و صعود خود را به همراه لاتزيو به دور بعد مسجل کرد.

تاتنهام هم که در خانه ترومسو به ميدان رفت با 2 گل به پيروزي رسيد تا با 15 امتياز به عنوان تيم نخست جواز صعود به به مرحله بعد را به دست آورد.

تابلو نتايج

سويا يک – استورل يک

ليون يک- رئال بتيس صفر

اسلوان يک – فرايبورگ 2

ترابوزان 4 – آپولون 2

بوردو صفر- آينتراخت فرانکفورات 1

پاکوس فريرا صفر- فيورنتينا صفر

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 8 آذر 1392برچسب:, | 12:58 | نویسنده : Ali akbari |